Як система вирішує завдання бухгалтерії?
Ведення первинної документації: рахунки, накладні, договори
Ведення вхідних/вихідних податкових накладних з експортом в електронний реєстр
Ведення відомостей інвентаризації
Взаємодія з системами клієнт-банк та рознесення журналу платежів
Ведення картотеки основних засобів та МНА
Фіксація всіх фактів і операцій господарської діяльності
Створення бухгалтерських проведень за зразками
Ведення аналітичного обліку в розрізі рахунків
Ведення залишків коштів на рахунках
Ведення залишків матеріальних цінностей
Формування дебіторської та кредиторської заборгованості
Формування оборотних відомостей по рахункам, руху мат цінностей, руху коштів, розрахунку з дебіторами та кредиторами
Інтеграція з модулем Склад та Заробітна плата
Регулярний вихід оновлень модуля Бухгалтерія для постійної актуалізації програми до законодавства України
Створення додаткових управлінських звітів на замовлення
Ведення декількох організацій в одній базі
Формування звітності в xml форматі для подальшої взаємодії з системами ЕДО та електронної звітності
Щоб розпочати роботу в програмі для бухгалтерії необхідно внести в модуль залишки по рахунках та залишки ТМЦ на початок певного облікового періоду. Спростити старт роботи допоможе імпорт даних з програм, що використовувались бухгалтером раніше. Програма забезпечує роботу як бухгалтера, який виконує супровід всіх ділянок бухобліку самостійно, так і можливість одночасної роботи декількох бухгалтерів на різних ділянках у великих компаніях.
Цикл автоматизації включає цілу низку процесів, починаючи від формування та реєстрації первинних бухгалтерських документів та створенню на їх підставі операцій з кореспонденцією рахунків. Накопичення інформації за певний обліковий період дозволяє сформувати відповідну звітність, що відображає результати фінансової та господарської діяльності. Функції модуля забезпечують всі дії, що передбачені управлінським обліком, вимогами законодавства та бізнес-процесами компанії.
Оберіть модель користування. Хмарний сервіс чи Сервер Замовника? Переконайтесь про підключення користувачів до мережі інтернет у разі користування хмарою.
Оберіть пристрої друку рахунків/чеків чи пристрої фіскалізації (за необхідністю)
Організуйте внесення інформації про залишки по аналітичним та синтетичним рахункам. Скористайтесь можливістю замовити імпорт даних з інших джерел, файлів або систем для зменшення ручної роботи.
Зробіть налаштування модуля для зручного формування кореспонденції рахунків за зразками, притаманними лише вашій компанії та специфіці вашого бізнесу.
Організуйте навчання бухгалтерів роботі в системі. Скористайтесь наявною документацією для опанування програми та послугами з навчання.
Підключіть до Бухгалтерії утиліту «клієнт-банк». Спрощуйте повсякденне користування.
Організуйте регулярний backup бази даних для збереження інформації або скористайтесь нашою допомогою.