CRM

Автоматизація відносин з клієнтами, бізнес процесів продажів, обслуговування, комунікацій, маркетингу.

Як наша crm-система допоможе підвищити ефективність комунікацій та рівень продаж ?

Потрібне єдине джерело даних по клієнтам?

Наповнюйте модуль інформацією про існуючих та потенційних клієнтів для ефективної взаємодії.

Недостатньо фінансової та маркетингової інформації для аналізу?

Реєструйте дані в crm-модулі JSS по всіх каналах продажів з потрібною деталізацією

Незрозумілий портрет вашого покупця?

Сегментуйте клієнтів по критеріям завдяки інструментам модуля

Людський фактор впливає на ефективність продажів?

Легко контролюйте взаємодію менеджерів з аудиторією. Керуйте завданнями для сервісних служб та відділів продажу.

Що насправді сказав клієнт?

Фіксуйте зміст та факт події в циклах продажів, підтримки та кросс-продаж. Підключайте додаткові можливості разом з ip-телефонією

Основні функції системи

Mobirise Website Builder

Управління відносинами з клієнтами

Mobirise Website Builder

Зберігання вичерпної інформації по клієнтах та цільовій аудиторії

Mobirise Website Builder

Підтримка циклів продаж для різних бізнесів

Mobirise Website Builder

Підтримка циклів надання послуг сервісними бізнесами

Mobirise Website Builder

Накопичення даних для аналітики та побудови воронки продажів

Mobirise Website Builder

Управління лідами та лідогенерацією

Mobirise Website Builder

Організація call-центру

Mobirise Website Builder

АВС аналіз клієнтів

Mobirise Website Builder

Управління service-desk та службою підтримки клієнтів

Mobirise Website Builder

Управління маркетинговими активностями та заходами

Mobirise Website Builder

Управління робочим часом співробітників

Mobirise Website Builder

Управління завданнями співробітників

Mobirise Website Builder

Підтримка комунікацій з аудиторією (розсилки та інтеграція з e-mail-, sms-, viber-, telegram- сервісами за умов підключення)

Mobirise Website Builder

Управління документообігом, договорами, рахунками, зобов’язаннями

Mobirise Website Builder

Реєстрація на маркетингові заходи по сгенерованому штрих-коду

Mobirise Website Builder

Підтримка crm-функціоналу для специфіки ресторану, готелю, кейтерінгу, коворкінгу, спорт клубу, фітнес залу

Переваги програми для автоматизації 

Підтримка ip-телефонії, інтеграція з іншими операторами через SIP-Trunk

Поєднання процесів маркетингу, просування, продажів, надання послуг, підтримки та сервісу в одному інтерфейсі модуля CRM від розробника JSS

Ведення в CRM-модулі специфіки різноманітних бізнесів

Ведення картотеки договорів та рахунків безпосередньо в модулі

Звітність

Звіт по лідах та лідогенерації

Дані по доходах загальні

Дані по доходах маркетингових заходів

Список учасників маркетингових заходів

Воронка продаж

Облік робочого часу в розрізі сервісу та наданих послуг

Табель за даними системи керування доступом

Звіт по виконаних роботах

Звіт по співробітнику

Завдання для телемаркетингу

Звіт по service-desk 

Аналіз оплат та продажів в розрізі менеджерів

Звіт по зверненнях клієнтів

Створення шаблонів звітів на замовлення

З чого почати

1
Визначиться з базовими завданнями маркетингу, продажів, сервісу та процесами, що потребують автоматизації. Формалізуйте маршрут руху інформації, дії виконавців та варіації рішень.
2
Організуйте збір маркетингової інформації та даних по продажах в облікові регістри crm-модуля системи JSS. Зробіть налаштування системи та скористайтесь підтримкою професіоналів з впровадження та розробки для інтеграцій та колаборацій.
3
Розширюйте покроково інформаційне охоплення процесів взаємодії з цільовою аудиторією з використанням інструментів crm
4
Формуйте звітність та аналізуйте масиви даних по клієнтах, контрагентах та цільовій аудиторії.

Популярні доповнення/додатки або що з чим обирають

Mobirise Website Builder
Ресторан
Mobirise Website Builder
Готель
Mobirise Website Builder
Спортивно-розважальний комплекс
Mobirise Website Builder
Корпоративне харчування

Найчастіші запитання

  • Чи фіксує система факт дзвінка з внесенням цієї події у картку клієнта?
    Так, при використанні налаштованої ip-телефонії це виконується автоматично на вхідні і вихідні події. При відсутності такої інтеграції є можливість фіксації таких подій вручну.
  • Система підтримує одночасне просування різних товарів та послуг різними менеджерами для різних контактних осіб?
    Так, мультиканальна взаємодія – базова функція модуля. І вся підсумкова інформація буде доступна в єдиній картці клієнта.
  • Чи підтримує система комунікації або групові розсилки через Email, Viber, Telegram?
     Так, підтримує. Замовнику для цього необхідно додатково мати підписку на відповідні сервіси масових комунікацій, а ми забезпечимо взаємодію з CRM-модулем.