Автоматизація відносин з клієнтами, бізнес процесів продажів, обслуговування, комунікацій, маркетингу.
Управління відносинами з клієнтами
Зберігання вичерпної інформації по клієнтах та цільовій аудиторії
Підтримка циклів продаж для різних бізнесів
Підтримка циклів надання послуг сервісними бізнесами
Накопичення даних для аналітики та побудови воронки продажів
Управління лідами та лідогенерацією
Організація call-центру
АВС аналіз клієнтів
Управління service-desk та службою підтримки клієнтів
Управління маркетинговими активностями та заходами
Управління робочим часом співробітників
Управління завданнями співробітників
Підтримка комунікацій з аудиторією (розсилки та інтеграція з e-mail-, sms-, viber-, telegram- сервісами за умов підключення)
Управління документообігом, договорами, рахунками, зобов’язаннями
Реєстрація на маркетингові заходи по сгенерованому штрих-коду
Підтримка crm-функціоналу для специфіки ресторану, готелю, кейтерінгу, коворкінгу, спорт клубу, фітнес залу
Підтримка ip-телефонії, інтеграція з іншими операторами через SIP-Trunk
Поєднання процесів маркетингу, просування, продажів, надання послуг, підтримки та сервісу в одному інтерфейсі модуля CRM від розробника JSS
Ведення в CRM-модулі специфіки різноманітних бізнесів
Ведення картотеки договорів та рахунків безпосередньо в модулі