Ви досвідчений користувач. Вам все зрозуміло. Навіщо навчання для користування простою програмою? Такий підхід достатньо розповсюджений серед підприємців та користувачів. І ми з цим цілком згодні. Але. Якщо трохи розібратись з бізнес-процесами, які хоче автоматизувати замовник, очікування власників бізнесів на глибокий аналітичний результат, «особливості» та «нюанси» саме цього клієнта – то підхід до навчання «раз і поїхали» трохи вступає в протиріччя. Чому? Прості програми хоч і невибагливі до налаштувань та кваліфікації користувачів, але зазвичай не відповідають вимогам бізнесу стосовно аналітики, можливостям інтеграції, очікуваній функціональній глибині, тому виникає необхідність працювати одночасно у двох-трьох програмах. Тому стає зрозумілим - неможливо в три кнопки вкласти значний, глибокий, гнучкий та варіативний функціонал програми. Якщо ви обираєте професійний інструмент управління та обліку – то без навчання ніяк. Just Simple Soft – сучасна і потужна програма для обліку і управління, це інструмент, який має варіативність налаштувань, що здатні відповідати найскладнішим запитам і вимогам. Прикладом може стати excel. Про цей офісний додаток чули всі, стикались майже всі, переважна більшість - щось робили і знає функціонал на 5-6%, а ось справжні можливості знають дуже мало користувачів. Тому чим більше вимог до інформаційної системи управління – тим більш значущим є процес навчання користувачів і адмінів. Для прихильників самостійного покрокового розвитку ми пропонуємо вичерпну документацію до системи, завдання для самостійного вивчення функцій, методичні матеріали.
Наші фахівці навчають користувачів клієнтів: коректному внесенню інформації в словники та розділи, облікові регістри, користуванню актуальним функціоналом, налаштуванням та переналаштуванням функцій в модулях, особливостям фільтрів та формування звітності. І головне – весь процес навчання фокусується на отриманні результату у відповідності до цілей автоматизації. Завдяки розвитку сучасних технологій, програм для віддаленого доступу, проведення конференцій та відео зв’язку, навчання проводиться за гнучким графіком дистанційно в режимі он-лайн. Безумовно, в певних випадках, проводиться навчання в режимі оф-лайн з виїздом до клієнта. Тривалість кожного заняття може бути різною і відповідає запланованій тематиці та потребам відповідних користувачів. Перший крок користувач проходить із фахівцем, отримує самостійне завдання і планує наступне заняття, таким чином повністю виконуючи умови договору.
Доцільно в процесі навчання дотримуватись певних загальних рекомендацій. По-перше це долучення до програми навчання куратора з боку замовника, який бере безпосередню участь у якості «носія знань». Це забезпечить зниження ризиків та стресів у разі звільнення виконавців з числа персоналу замовника. Такий носій знань легко підхопить подібну ситуацію і швидко тиражує свої знання та компетенції новим гравцям команди замовника. По-друге, системний підхід до навчання дозволяє замовнику робити відеозапис під час занять і використовувати персоналізовані відео уроки для покращення засвоєння інформації та при навчанні нових співробітників та розширення бізнесу.
Час та гроші – найкоштовніші ресурси в бізнесі. Щоб швидко та прогнозовано отримати результат, скористайтесь підтримкою фахівця з впровадження. Що таке впровадження? Впровадження – це процес запуску вашого проекту автоматизації завдань бізнесу під кураторством досвідченого спеціаліста. Це зручно та ефективно – витратити менше ресурсів для досягнення якомога швидшого результату, або коректно обрати послідовність запуску етапів проекту, щоб зберегти темп впровадження. Це стосується і ситуацій, коли, за думкою клієнта, йому потрібні одні функції, а при детальному розгляді їх стає ще більше, додаткові завдання виникають в процесі впровадження, додаються «забаганки» та нове бачення типу «а давайте…». Керувати цим штурмом і буревієм ідей в змозі тільки досвідчений фахівець, який досконало знає як словники дані, розділи, функції пов’язані між собою і куди приведуть ті чи інші зміни. Що піде на користь проекту, а що краще змінити. Перебудувати процес, удосконалити чи спростити. І головне, впровадження - це прискорення отримання прогнозованого результату. Щоб дістатись з пункту А до пункту Б через В потрібна мапа, а не гральні карти. На додаток слід пам’ятати, що фахівець з впровадження – це ваш персональний менеджер проекту.
Технічна підтримка користувачів здійснюється в декількох напрямках.
Мінімалізм інвестицій в технічну інфраструктуру - це все, що треба знати про технічні вимоги до апаратно програмних засобів замовників програми JSS.
Ви бажаєте використовувати хмарні сервіси і дата центри для розгортання бази даних і доступу з будь-яких локацій – ми підтримуємо таку модель використання. Хмара - це дуже надійний і зручний варіант.
Ви працюєте в сегменті малого бізнесу і вам достатньо все мати поруч на одному ноутбуці. Програма може працювати локально, використовуючи ноутбук в якості й серверу, й робочого місця. Навіть в такій архітектурі ви можете обрати модель використання – як оренду, так і придбання.
Ви працюєте в сегменті малого бізнесу і вам достатньо все мати поруч на одному ноутбуці. Програма може працювати локально, використовуючи ноутбук в якості й серверу, й робочого місця. Навіть в такій архітектурі ви можете обрати модель використання – як оренду, так і придбання.
В якості сервера системи Just Simple Soft можливо використати комп’ютера з двоядерним процесором 3.0GHz, RAM 8GB та потужною відеокартою. Підтримуються платформи Windows 7 і вище, Linux та MacOS. Але в певних випадках в залежності від кількості підключених модулів системи і користувачів ці вимоги можуть як зменшуватись так і збільшуватись. Між сервером і користувацькими ноутбуками повинен бути швидкісний (від 100 мбіт/сек) і стабільний інтернет. Проконсультуйтесь з нами з цього питання.
Ринок пропонує великий перелік послуг data-центрів, хмарних сервісів, віртуальних машин та приватних хмар. Всі ці варіанти об’єднує низка переваг. Це економія на утриманні власної іт-інфраструктури. Це можливість користування 365/24/7 з будь-якої географії світу. Це потужна безпека зберігання та цілісність даних. В свою чергу, зв’язок між сервером і клієнтом ми забезпечили надійним шифруванням, що унеможливлює зловмисні дії кібер-злочинців та залишає ваші дані в безпеці. У процесі впровадження «хмара» дозволяє зручно адмініструвати, що пришвидшує процес впровадження, робить його зручнішим для обох сторін.
Але хмарні сервіси мають певні відмінності. Різні обчислювальні потужності, що пропонуються кінцевому споживачу, різні ресурси для зберігання даних. Наявність чи відсутність автоматичних бекапів в тарифі користування. Різною структурою, наповненістю і оперативністю технічної підтримки, зокрема відсутністю україномовної підтримки. Особливостями адміністрування та швидкістю розгортання серверів. І головне – цінами. Географія розташування сервісів за кордоном певним чином може впливати на швидкість обміну даними. Аналізуючи багатофакторність цих параметрів ми обрали певні партнерські відносини з низкою українських та закордонних операторів хмарних сервісів, щоб забезпечити наших клієнтів якісними послугами відповідно до вимог проектів автоматизації.
Наші партнери: Gigacloud, Adamant, DCXV (дата-центр розташований у Вільнюсі, Литва).
Основним напрямком діяльності на ринку є розробка програмного забезпечення для управління бізнесом та підприємством. Система Just Simple Soft розроблена творчою групою фахівців з великим досвідом роботи, як сучасна система, що відповідає поточним вимогам бізнесу, і як альтернатива «не дружньому» софту. Досвід команди менеджерів з підтримки дозволяє надавати якісний сервіс користувачам. Модель розподіленого сервісу дозволяє завжди бути на зв’язку з клієнтом, а сучасні он-лайн інструменти виконувати переважну більшість робіт по проектах без виїзду до клієнта. Це значно підвищує оперативність реагування технічної підтримки на запити клієнтів.
Штаб-квартира розробника знаходиться в Києві. Компанія встановила партнерські відносини з ключовими хмарними сервісами в Україні та ЄС задля стабільності функціонування проектів.