Чи можна в системі графічно відобразити розташування столів? Так, Ви можете відобразити повну деталізацію столів в розрізі кожного зала, так і закладу вцілому
Система дозволяє працювати з декількома юрособами одночасно? Так, функціонал системи дозволяє закріпити позиції з меню та бару за окремими юрособами (наприклад, їжа та безалкогольні напої - на одну юрособу, алкоголь - на іншу);
Чи можна оплатити один рахунок комбіновано: частково готівкою, а решту банківською картою? Так, коли клієнт хоче частково виконати оплатурахунка в готівковій та безготівковій формі, функціонал системи дозволяє використовувати комбіновану систему оплати;
Чи дозволяє модуль налаштувати спец пропозиції чи меню по днях тижня або страву дня? Так. Ви можете налаштувати доступність страв за певним розкладом, що відповідає особливостям вашого закладу (в тому числі, застосовуючи товарні акції, наприклад, «замовляєш одну страву, отримаєш другу за копійку»)
Які обмеження в кількості калькуляційних карт, номенклатури, позицій меню в різних тарифах користування програмою? Жодних обмежень по цих параметрах не застосовується. Використовуйте оренду або купівлю системи, що ніяк не обмежує функціональні можливості.
Чи потрібно змінювати калькуляційні карти, якщо до страви влітку входить один інгредієнт, а взимку - інший? Такі зміни не потрібні. Підтримка системою сезонності дозволяє вказати період списання як базового так і взаємозамінного інгредієнту;
Корпоративне харчування
Яка максимальна кількість замовників підтримується в системі? У нас немає обмежень по кількості замовників. Під кожний проект індивідуально обираються серверні потужності, які зможуть обробляти вашу кількість замовлень
З яких пристроїв можна робити онлайн-замовлення? Ми розробили універсальний web-кабінет, який можна відкривати з будь-якого пристрою. При чому є два типи відображень: на ПК/ноутбуках і на мобільних пристроях, що робить замовлення ще зручнішим.
Яка інформація доступна для клієнтів крім замовлень? У web-кабінеті ваш клієнт зможе бачити суму свого депозиту, поповнювати депозитні кошти онлайн, бачити історію замовлень, витрат та заборгованість.
Чи можна створити пільгову категорію клієнтів? Так. Система дозволяє структурно розділити ваших клієнтів по різним параметрам (офісам, адресам, юрособам та ін). В рамках кожної категорії ви можете створювати підкатегорії і налаштовувати їм спеціальні тарифи
Як наочно повідомити клієнтів про нові страви? Створіть графічні помітки на стравах «new», «spice», «vegan», що дозволить вашим клієнтам швидко орієнтуватись під час замовлень
Чи потрібно змінювати калькуляційні карти, якщо до страви влітку входить один інгредієнт, а взимку - інший? Такі зміни не потрібні. Підтримка системою сезонності дозволяє вказати період списання як базового так і взаємозамінного інгредієнту
Спорт Фітнес Краса
Чи можна в системі графічно відобразити розташування локацій, залів, кабінетів?
Так, Ви можете відобразити як повну деталізацію закладу в цілому, так і більш детально кожну локацію;
Система дозволяє працювати з декількома юрособами одночасно?
Так, функціонал системи дозволяє здійснювати продаж певних послуг і сервісів з віднесенням на відповідну юридичну особу або ФОП;
Чи можна оплатити один рахунок комбіновано: частково готівкою, а решту банківською картою?
Так, коли клієнт хоче частково виконати оплату рахунка в готівковій та безготівковій формі, функціонал системи дозволяє використовувати комбіновану систему оплати;
Чи дозволяє модуль налаштувати спец пропозиції чи акції за певним розкладом по днях тижня?
Так. Ви можете налаштувати доступність послуги за певним розкладом, що відповідає особливостям вашого закладу, в тому числі, застосовуючи товарні акції;
Чи потрібно купувати додатковий модуль для продажу товарів в закладі?
Ні, не треба. Функціонал модуля СРК дозволяє організувати продаж супутніх товарів (воду, протеїн тощо)
Чи підтримує СРК можливість працювати з подарунковими сертифікатами?
Так, підримує. Навіть більше, - при оплаті сертифікатом і за необхідністю здійснити доплату комбінована система оплат дозоляє це зробити на ваш вибір готівкою/безготівково.
Що робити, якщо клієнт забув абонемент/карту/браслет вдома?
Адміністратор швидко знайде його картку в програмі на ресепшн по унікальному ідентифікатору - номеру телефона. А за необхідністю порівняє відповідність персони клієнта з фотографією в програмі.
Чи потрібно ставити 2 каси - одну для продажу послуг, іншу для продажу товарів?
Ні, не потрібно - ви можете розрахувати клієнта в одному інтерфейсі.
Автотранспорт
Чи можна вести облік встановлених запчастин, проведених робіт і витрат на ремонти авто за допомогою модуля Автотранспорт? Так, Ви можете фіксувати найменування і вартість використаних чи встановлених запчастин та додаткових матеріалів в розрізі кожного ТЗ, фіксувати кількість і вартість нормо годин, витрачених на ремонт чи покращення;
Чи передбачено в модулі ведення складу запчастин? Для цього замовнику потрібно буде скористатись модулем Склад, який вже інтегрований та взаємодіє з модулем Автотранспорт;
Які додаткові витрати можна перенести до подорожнього листа? Це можуть бути різнопланові витрати, зокрема оплата платних доріг і сервісів, штрафи, стоянки, добові водія, готельні витрати тощо;
Чи підійде модуль для обліку роботи спецтранспорту, будівельної та спеціальної техніки, технологічних машин, кранів, грейдерів, навантажувачів тощо? Так. Модуль підтримує різноманітні норми витрат палива в різних умовах роботи техніки. Так само забезпечує і облік мотогодин по основним агрегатам та додатковому чи навісному обладнанню.
Чи передбачено в модулі ведення доходів та витрат по кожній одиниці автотранспорту? Так. Модуль дозволяє обліковувати як дохідну частину роботи автотранспорту, так і всі витрати (ПММ, заробітна плата, ремонти тощо).
Шукаємо модуль для автоматизації роботи вантажоперевезень.
Ми пропонуємо готове рішення для компаній, що займаються вантажоперевезеннями. Використовуйте відповідні розділи системи з обліку замовлень, формування калькуляцій, побудови маршрутів, внутрішнього обліку (рахунки на оплату, акти, авансові звіти).
Склад
Чи можна в системі графічно відобразити розташування мапи складу?
Так, Ви можете відобразити повну деталізацію місць зберігання;
Система дозволяє працювати з декількома юрособами одночасно?
Так
Які є обмеження в кількості номенклатури?
Жодних обмежень по цих параметрах не застосовується.
Чи можна налаштувати, щоб співробітники конкретного складу бачили виключно свої залишки?
Так, система дозволяє налаштувати права доступу на кожний розділ, каталог, склад;
Чи потрібно для інвентаризації використовувати тільки паперовий бланк інвентаризаційної відомості або існує інтеграція зі сканувальним обладнанням?
Система підтримує різні варіанти і дає вам змогу обирати зручніший для вас варіант.
Чи можна відредагувати шаблон етикетки, якщо він ширший за стрічку наявного принтера?
Так, ми можемо як коригувати шаблони різних документів та звітів системи, так і створювати індивідуальні під вас.
Чи обов’язково потрібно заводити кожен товар в ручному режимі?
Ні, ви можете скористатися утилітами імпорту номенклатури або прихідних накладних
CRM
Чи фіксує система факт дзвінка з внесенням цієї події у картку клієнта? Так, при використанні налаштованої ip-телефонії це виконується автоматично на вхідні і вихідні події. При відсутності такої інтеграції є можливість фіксації таких подій вручну.
Система підтримує одночасне просування різних товарів та послуг різними менеджерами для різних контактних осіб? Так, мультиканальна взаємодія – базова функція модуля. І вся підсумкова інформація буде доступна в єдиній картці клієнта.
Чи підтримує система комунікації або групові розсилки через Email, Viber, Telegram? Так, підтримує. Замовнику для цього необхідно додатково мати підписку на відповідні сервіси масових комунікацій, а ми забезпечимо взаємодію з CRM-модулем.
Персонал
Чи є можливість автоматичного табелювання і обліку робочого часу? Так, якщо на підприємстві використовується СКД, то інтеграція надасть таку можливість.
Система дозволяє працювати з декількома юрособами в одній базі даних? Так, є можливість обирати в БД з якою юридичною особою працює користувач.
Які є обмеження в кількості співробітників? Жодних обмежень по цих параметрах не застосовується.
Чи є можливість в системі зберігати скан-копії документів? Так, є можливість зберігання скан-копій будь-яких документів (в самій БД або за посиланням).
Чи є в системі історичність даних? Так, по ключовим показникам/розділам система зберігає всю історію.
Є потреба швидкого перепланування робочих графіків/табелю в розрізі робочих змін? Для цих випадків є можливість швидкого перепланування за допомогою розділу «Планування роботи персоналу».
Зарплата
Чи є можливість автоматичного масового додавання виплат? Так, програма надає таку можливість.
Чи є можливість автоматичного табелювання і обліку робочого часу? Так, якщо на підприємстві використовується СКД, тоді інтеграція надасть таку можливість.
Чи є в системі історичність даних? Так, по ключовим показникам/розділам система зберігає всю історію.
Система дозволяє працювати з декількома юрособами в одній базі даних? Так, є можливість обирати, в БД з якою юридичною особою працює користувач.
Які є обмеження в кількості співробітників, по яким ведеться розрахунок? Жодних обмежень по цих параметрах не застосовується.
Чи є можливість в системі зберігати скан-копії документів? Так, є можливість зберігання скан-копій будь-яких документів (в самій БД або за посиланням).
Є потреба швидкого перепланування робочих графіків/табеля в розрізі робочих змін? Для цих випадків є можливість швидкого перепланування за допомогою розділу «Планування роботи персоналу».
Потрібне налаштування розрахунку у різних валютах. Кожна виплата чи утримання може бути розрахована у будь-якій валюті з перерахунком в базову валюту (гривню).
Є проблеми з перевіркою розрахованих даних щодо заробітної плати. По кожній виплаті/утриманню система веде деталізацію по її розрахунку, що дозволяє швидко пересвідчитись у коректному розрахунку чи знайти помилку.
Чи є можливість деталізувати виплати по різним джерелам фінансування? Так, є можливість обліку в розрізі джерел фінансування (проектів).
Бухгалтерія
Чи забезпечує система можливість зміни облікових даних в минулих періодах?
Так, фізично це можливо. Але цей процес контрольований заради наскрізної цілісності даних відповідним адміністратором системи. Якщо звітність за цей період вже подана, то такі зміни не мають сенсу. Доцільно використовувати «корекції», «сторнування» та таке інше. А якщо зміни відбуваються в незакритому періоді – все набагато простіше і легше….
Система дозволяє працювати з декількома юрособами в одній базі даних?
Так, є можливість обирати, в БД з якою юридичною особою працює користувач.
Які є обмеження в кількості рахунків за якими ведеться облік?
Жодних обмежень по цьому параметру не застосовується.
Чи є можливість в системі зберігати скан-копії документів?
Так, є можливість зберігання скан-копій будь-яких документів (в самій БД або за посиланням).
Чи є в системі історичність даних?
Так, по ключовим показникам/розділам система зберігає всю історію.
Цікавить можливість налаштування управлінського обліку?
На основі стандартного Плану рахунків та за балансових рахунків, що налаштовуються під кожного Замовника з необхідною аналітикою, є можливість формування управлінського обліку та звітності .