Як система управління рестораном JSS допоможе вам у повсякденній роботі?
Прийом замовлень через фронт-офіс системи в поєднанні з pos-терміналами або мобільними пристроями на android
Передача замовлень на кухню, бар з деталізацією та розбивкою по місцях приготування
Контроль і формування рахунків, друк розрахунково-касових документів, прийом оплат з фіскалізацією через програмне РРО
Керування актуальним меню, спец-пропозиціями, сніданками, бізнес-ланчами, пропозиціями «на винос», стоп-листом
Створення програм лояльності, дисконтних та бонусних систем
Управління товарними акціями (2 за ціною 1/ наступний товар за спец. ціною/ наступний товар у подарунок за 10копійок/ тощо)
Управляйте чергою приготування, виносу страв або часом подачі замовлення
Управляйте розподілом приготування страв по цехах, місцях приготування (гарячий, холодний цех, мангал, бар, кальян)
Розподіляйте страви по кухарях використовуючи «тач-скрін кухаря» або класичні «зустрічки»
Керування та контроль скасування замовлень, замін, відмов
Створення калькуляційних і технологічних карт страв та напівфабрикатів
Контроль використання продуктів, напівфабрикатів та інгредієнтів
Списання по складу фактично витрачених продуктів
Управління запасами, залишками, взаєморозрахунками з постачальниками завдяки використанню модуля Склад
Прорахунок і формування переліку продуктів для закупки на спецзаходи, банкети, кейтерінг, відповідно калькуляційним картам ресторана
Керування касовими змінами. Контроль готівки в касі, внесення або вилучення готівкових коштів та розмінних грошей
Підтримка і ведення обліку декількох юридичних осіб одночасно;
Використання декількох фронт офісних інтерфейсів системи (кухар, офіціант, касир, швидке обслуговування або фаст-фуд, takeaway);
Підтримка мережі закладів з можливістю аналізу даних як разом так і окремо по кожному закладу;
Android-додаток для офіціантів для прийому замовлень;
Розробка під вас «персоналізованих» шаблонів управлінської звітності;
Можливість комплексно управляти обліковими завданнями на єдиній платформі, включаючи Бухгалтерський облік, Управління Персоналом, Розрахунок Заробітної Плати;
Використання чеків з айдентикою ваших закладів.
Додаткові функції системи
Зручне формування та коригування замовлень під певну кількість гостей та вподобання на Весілля/Банкети/Корпоративи.
Он-лайн прийом замовлень з урахуванням виробництва/реалізації/доставки як через web-додаток для клієнтів так і через термінали самообслуговування.
Замовлення в номер. Підтримка ідентифікаторів і браслетів для оплати замовлень без використання готівки та банківських карток.
Створення повного облікового циклу руху фінансів, продуктів, реалізації в одній базі даних від одного розробника. Вбудована взаємодія та інтегрованість модулів системи JSS.
Власник закладу, Адміністратори, Хостес, Офіціанти, Кухарі, Бухгалтер-калькулятор, Закупівельник, Комірник - завдяки системі JSS поєднуються в єдиний інформаційний простір. Перерозподіл, комбінація чи суміщення функцій різних спеціалістів реалізована шляхом призначення певних прав доступу до відповідних модулів та функцій. Використання POS-обладнання значно спрощує та прискорює обслуговування клієнтів та відвідувачів. Бронювання столиків дозволяє хостес або адміністратору закладу ефективно управляти завантаженням залів.
Офіціанти приймають та реєструють замовлення в системі з урахуванням вподобань та черги подачі, ініціюють відправлення замовлень на приготування на кухню і бар. Кухарі отримують замовлення у вигляді зустрічки в друкованому вигляді чи на моніторі замовлень. Після сплати рахунка по замовленню відбувається декілька подій. По касі фіксується оплата з фіскалізацією або без. По кухні формується/оновлюється журнал приготованих страв з витратою продуктів згідно калькуляційних карт. По складу відбувається списання продуктів і перерахунок залишків. В свою чергу закупівельник бачить позиції по запасах, контролює залишки формує потребу на закупку. Адміністратор та власники бачать і аналізують оперативні чи підсумкові дані по роботі закладу.
Оберіть модель користування. Хмарний сервіс чи Сервер Замовника? Переконайтесь про підключення користувачів до мережі інтернет у разі користування хмарою.
Оберіть пристрої друку рахунків/чеків чи пристрої фіскалізації (за необхідністю)
Організуйте внесення стартової інформації про продукти, заповнення калькуляційних карт, формування меню (особливості без складу)
Зробіть деякі налаштування фронт-офісу (додати локації, розташування столів на локаціях і в залах, альтанок на території)
Організуйте навчання персоналу роботі в системі
Навчіть персонал касовій дисципліні (відкриття / закриття зміни, інкасація, формування z-звіту) або скористайтесь нашою допомогою.
Android додаток для смартфона спрощує та прискорює роботу офіціантів по обслуговуванню гостей закладу. Друкуйте чеки безпосередньо з android-додатку.
Програмний Реєстратор Розрахункових Операцій – сучасна альтернатива фіскальним і касовим апаратам. Переваги використання полягають в безпосередній інтеграції ПРРО з модулем Спортивно Розважальний Комплекс що додає зручності у використанні, підвищує достовірність та надає можливість перевірки даних, що фіскалізуються. В свою чергу в ПРРО від JSS реалізован зручний механізм за допомогою якого касир створює чеки по замовленнях та продажах і фіскалізує в єдиному інтерфейсі.