Корпоративне харчування

Все, що потрібно для управління компанією, що надає послуги корпоративного харчування і доставки обідів в офіси - ви знайдете в модулі Корпоративне харчування.

Як система Just Simple Soft допоможе вам організувати бізнес процеси?

Ви бажаєте достовірно знати кількість замовлених страв на певну дату?

Використайте можливості модуля по збору і формуванню єдиного замовлення по всіх точках харчування і по кожній окремо.

Не вистачає оперативних даних для розрахунку оптимальних закупок продуктів?

Модуль дозволяє точно розрахувати потребу в продуктах та напівфабрикатах.

Залишки продуктів на складах в реальному часі недостатньо точні?

Поєднайте складські запаси, продукти, що передані на кухню та списання реалізованих страв в єдиний інформаційний ланцюг за допомогою модуля Склад.

Контроль фінансів не відповідає очікуванням власника?

Аналізуйте фінанси за допомогою інструментів і звітів системи по готівкових та безготівкових оплатах.

Бажаєте підвищити точність замовлень і розрахунків зі споживачами послуг харчування?

Скористайтесь системою для автоматизації повного циклу: меню на день/тиждень, замовлення/передзамовлення з фіксацією, передоплата чи оплата по факту, контроль видачі замовлення.

Бажаєте поєднати в єдиний цикл різні локації, що працюють за різними моделями обслуговування (приготування їжі на локації тільки для співробітників, доставка обідів в офіс, заклад, що працює комбіновано і для відвідувачів і для співробітників)?

Модуль підтримує будь-які моделі обслуговування.

Не встигаєте швидко обслуговувати потік співробітників?

Прискорюйте процес обслуговування. Для швидкої видачі страв на касі ідентифікуйте клієнтів за допомогою карт, перепусток, браслетів, брелоків.

Які завдання керування оператором харчування виконує система

Mobirise Website Builder

Підтримка меню :  щоденних, тижневих, сніданків, бізнес-ланчів, "на винос", стоп-лист

Mobirise Website Builder

Прийом замовлень на харчування від кожного споживача або співробітника через зручний web-додаток

Mobirise Website Builder

 Створення калькуляційних і технологічних карт страв та напівфабрикатів

Mobirise Website Builder

Консолідація замовлень по стравах та місцях приготування

Mobirise Website Builder

 Одночасна підтримка дотацій на харчування і комбінованих оплат

Mobirise Website Builder

 Зручне стікерування готових обідів на доставку

Mobirise Website Builder

 Підтримка товарних акцій: 1+1=3, страва за 1 копійку тощо

Mobirise Website Builder

 Контроль використання продуктів, напівфабрикатів та інгредієнтів

Mobirise Website Builder

 Контроль і формування рахунків, друк розрахунково-касових документів, прийом оплат з фіскалізацією

Mobirise Website Builder

 Керування скасуваннями замовлень, замінами, відмовами, поверненням грошей

Mobirise Website Builder

 Управління запасами, залишками, взаєморозрахунками з постачальниками завдяки використанню модуля Склад

Mobirise Website Builder

Зручність для аутсорсингової моделі послуг харчування (заклади освіти, школи, дитячі садочки)

Переваги програми для автоматизації 

Нарахування та списання дотаційних продуктів за шкідливе виробництво 

Підтримка дотацій та комбінованих доплат картою/готівкою, якщо сума замовлення перевищує суму дотації

Підтримка меню під комплексні обіди та різні прийоми їжі (сніданок/обід/полуденок/вечеря)

Консолідація замовлень на виробництво як в розрізі порцій, так і загального виходу/ваги страв

Підтримка в замовленнях 0,5 порції, 1,5 порції

Застосування обмежень годин прийому та відміни замовлень, лімітів кількості страв в наявності.

Підтримка лімітів сум на людину (день, тиждень, місяць)

Підтримка і візуалізація БЖВ на додачу до апетитних фото

Функція «розумний вибір» - автоматичне повторення замовлення в аналогічний день з таким самим меню

Підтримка LiqPay для онлайн оплат замовлень

Підтримка необмеженої кількості офісів та споживачів в єдиній системі

Контроль видачі страв на лінії роздачі

Додаткові функції системи

Можливість інтеграції та використання терміналів самообслуговування як у відомих фаст-фуд мереж, або використання інтерфейсу самообслуговування на POS- терміналах

Керування касовими змінами. Підтримка і ведення обліку декількох юридичних осіб одночасно

Інтеграція з іншими модулями системи JSS. Створення повного облікового циклу руху фінансів, продуктів, реалізації в одній базі даних від одного розробника включаючи Склад, Бухгалтерський облік, Управління Персоналом, Розрахунок Заробітної Плати

Підтримка програм лояльності, дисконтних та бонусних систем

Звітність

Друк супроводжуючих документів по замовленнях

Звіт по накопиченій заборгованості та сумах дотацій

Консолідований звіт по всіх замовниках в розрізі страв, адрес, офісів, юросіб.

Звіт на кухню (кількість порцій / загальний вихід кожної страви)

Звіт по індивідуальним замовленням, комплектування та стікерування замовлень

Звіт про потребу в продуктах для оптимізації закупки інгредієнтів

Технологічні карти з погодженнями та затвердженнями

Звіт по оплатах. Заборгованість або історія оплат по співробітникам за будь-який обраний період

Розробка під вас «персоналізованих» шаблонів управлінської звітності

Використання чеків з айдентикою ваших закладів.

Формування звітів по касі, по зміні, закриття каси, анулювання оплати

Mobirise Website Builder

Як працює автоматизація?

Кінцевий споживач, співробітник офісу, підприємства, учень або його батьки, роблять замовлення з доступного в системі меню за допомогою web-додатка. Веб-додаток зазвичай персоналізується під оператора харчування, що надає послуги. Меню може бути сформоване на день, на тиждень або на будь-який період. Так само і замовлення споживач може робити наперед. Оплата проводиться при отриманні замовлення на касі, онлайн, з бонусного рахунку (який заздалегідь депонується/поповнюється), або в інший спосіб, що встановлює оператор харчування. Всі замовлення зі всіх офісів, підприємств, закладів автоматично консолідуються в модулі у певний час.

Mobirise Website Builder

На підставі цих даних формується завдання на виробництво. Доставка і видача харчування в системі буде мати певні відмінності в залежності від того, чи організовано виробництво їжі безпосередньо на підприємстві/офісі, доставка їжі з цехів виробництва на лінію роздачі в офісі, або фасування і доставка обідів в ланч-боксах. Інші процеси мають більш-менш схожі бізнес-процеси класичного закладу громадського харчування, кафе чи ресторану. Власник закладу, Менеджери, Бухгалтер-калькулятор, Закупівельник, Комірник - завдяки системі JSS поєднуються в єдиний інформаційний простір.

Як впровадити систему

1
Визначиться з моделлю надання послуг харчування на кожній локації чи офісі.
2
Наповніть модуль Корпоративне харчування інформацією про продукти та інгредієнти, що використовуються на виробництві. Призначте виконавця для внесення стартової інформації. Скористайтесь нашою послугою навчання відповідного персоналу для прискорення впровадження.
3
Створіть калькуляційні карти страв. Сформуйте різноманітні меню. Додайте розклад по днях і навіть годинах, за яким страва актуальна для замовлення.
4
За необхідністю оберіть пристрої друку рахунків/чеків чи пристрої фіскалізації, РРО, або ПРРО від нашої компанії

5
Почніть збирати замовлення через веб-додаток (який орендується і кастомізується під оператора послуг харчування). За необхідністю використовуйте в залі POS-термінал самообслуговування для відвідувачів, що обирають з наявних страв без перед замовлення. Це зручно також для обслуговування відвідувачів «з вулиці».
6
Оберіть модель користування. Хмарний сервіс чи Сервер Замовника? Переконайтесь про підключення користувачів до мережі інтернет у разі користування хмарою.
7
Навчіть персонал касовій дисципліні (відкриття / закриття зміни, інкасація, формування z-звіту) або скористайтесь нашою допомогою.
Mobirise Website Builder

WEB

Web-додаток працює як в смартфонах так і в веб-браузерах, що значно спрощує замовлення їжі. Використання додаткових атрибутів (новинка, гостре, веган, постна тощо) посилить лояльність користувачів. Оплата замовлень клієнтами в додатку під час бронювання робить замовлення достовірними і актуальними для планування виробництва. Це дозволяє знизити можливі втрати надавачем послуг.

Mobirise Website Builder
ПРРО

Програмний Реєстратор Розрахункових Операцій – сучасна альтернатива фіскальним і касовим апаратам. Переваги використання полягають в безпосередній інтеграції ПРРО з модулем Ресторан що додає зручності у використанні, підвищує достовірність та надає можливість перевірки даних, що фіскалізуються. В свою чергу, в ПРРО від JSS реалізовано зручний механізм за допомогою якого касир створює чеки по замовленнях та продажах і фіскалізує в єдиному інтерфейсі. 

Mobirise Website Builder
Обладнання/Інтеграції/Хмари/ЦОД/Операційні системи

Використовуйте в своїй роботі сучасне торгове, фіскальне, касове, спеціалізоване обладнання, POS-термінали, хмарні сервіси, системи контролю доступу, сучасні операційні системи.

Найчастіші запитання

  • Яка максимальна кількість замовників підтримується в системі?
    У нас немає обмежень по кількості замовників. Під кожний проект індивідуально обираються серверні потужності, які зможуть обробляти вашу кількість замовлень
  • З яких пристроїв можна робити онлайн-замовлення?
    Ми розробили універсальний web-кабінет, який можна відкривати з будь-якого пристрою. При чому є два типи відображень: на ПК/ноутбуках і на мобільних пристроях, що робить замовлення ще зручнішим.
  • Яка інформація доступна для клієнтів крім замовлень?
    У web-кабінеті ваш клієнт зможе бачити суму свого депозиту, поповнювати депозитні кошти онлайн, бачити історію замовлень, витрат та заборгованість.
  • Чи можна створити пільгову категорію клієнтів?
    Так. Система дозволяє структурно розділити ваших клієнтів по різним параметрам (офісам, адресам, юрособам та ін). В рамках кожної категорії ви можете створювати підкатегорії і налаштовувати їм спеціальні тарифи
  • Як наочно повідомити клієнтів про нові страви?
    Створіть графічні помітки на стравах «new», «spice», «vegan», що дозволить вашим клієнтам швидко орієнтуватись під час замовлень
  • Чи потрібно змінювати калькуляційні карти, якщо до страви влітку входить один інгредієнт, а взимку - інший?
    Такі зміни не потрібні. Підтримка системою сезонності дозволяє вказати період списання як базового так і взаємозамінного інгредієнту